KIEK DAUGIAU NEI SPECIALYBĖ?

Šį sekmadienį VDU teatre turėsime progą įsitikinti, kad vaidyba – iš tiesų “daugiau nei specialybė”. Gegužės 24 d. spektakliu “Socialiai atsakinga pjesė” mūsų teatre debiutuoja trupė “Dramateurs”, į kurią prieš pusmetį susibūrė įvairių specialybių, išskyrus vaidybą, profesionalai. Pirmajam savo spektakliui pastatyti trupė į pagalbą pasikvietė buvusią Klaipėdos jaunimo teatro (V. Masalskio kurso) aktorę Ievą Gintautaitę, kuri tapo spektaklio režisiere. Dramaturginį spektaklio pagrindą sudaro šių metų Auksinio scenos kryžiaus laureatas dramaturgas Mindaugas Nastaravičius.

Trupė „Dramateurs“ – tai atsitiktiniai žmonės, pirmą kartą susitikę praėjusių metų rudenį. Nei vienas trupės narių nėra profesionalus aktorius. Tai psichologijos, teisės, žiniasklaidos ir kt. sričių atstovai, vieni atėję žaisti teatro, kiti – pildyti senos svajonės, treti – tiesiog iš smalsumo. Praėjus pusmečiui, 13-os mėgėjų aktorių trupė pristato debiutinį spektaklį „Socialiai atsakinga pjesė“.

„Baigus aktorinio meistriškumo studijas teko palikti savo mylimą trupę ir keliauti naujais gyvenimo vingiais. Nors buvau apsupta teatro, jaučiau praeities ilgesį ir kūrybinį vakuumą. Norėjosi kalbėti, bet nebuvo kaip. Pats likimas lėmė, jog susitikau su šiais talentingais jaunais žmonėmis. Bandžiau juos išmokyti to, ko pati išmokau, ir užkrėsti meile teatrui, kaip mane užkrėtė prieš septynerius metus mano teatro vadovas“, – kodėl sutiko režisuoti spektaklį pasakojo profesionali teatro aktorė Ieva Gintautaitė.

Spektaklyje naudojami šių metų „Auksinio scenos kryžiaus“ laureato dramaturgo Mindaugo Nastaravičiaus kūryba ir internautų išpažintys.

„Socialiai atsakinga pjesė“ – tai spektaklis apie mus, XXI amžiaus gyventojus” – teigia trupė. Pjesės herojai – išsiblaškę, skubantys, nuodėmingi, mylintys, jaučiantys, abejingi. Spektaklyje vaizduojama mūsų kasdienybė ir rūpesčiai, emocijos ir jausmai, didžiausios baimės ir žmogiškos ydos.

PREMJERA – 2015 m. gegužės 24 d. 19 val. VDU teatre (S. Daukanto g. 27)

UŽDARAS VAKARAS. Persona grata MARIUS IVAŠKEVIČIUS

Uždarydamas savo trečiąjį sezoną VDU teatras visus savo fanus kviečia į paskutinį šio sezono „Uždarą vakarą“. Šį kartą persona grata kėdėje – rašytojas, dramaturgas, eseistas, teatro ir kino režisierius Marius Ivaškevičius, dešinėje kėdėje – Leonidas Donskis, kairėje kėdėje – Alfredas Chmieliauskas. Ir kaip visuomet – teatralizuotas gyvos muzikos siurprizas.

Laikas: gegužės 12 d., antradienį, 19:30 val.
Vieta: VDU Teatras, Daukanto g. 27

Labai gero susipažinimo bilietas – 6 Eur
Tiesiog bilietas – 4 Eur
Spontaniškais plojimais ir džiaugsmingais šūksniais reaguojančio žiūrovo bilietas – 3 Eur
Bilietus platina „Tiketa“, taip pat galima teirautis tel. 8-620 43447.

Pratęsimas – kavinėje „Kultūra!“ (K. Donelaičio g. 16)

AUKSINIŲ KRYŽIŲ NOMINACIJOS – VDU TEATRO KŪRĖJAMS

Net penkiose Auksinių scenos kryžių nominacijose šiemet minimas VDU teatro vardas. Į aukščiausią Lietuvoje teatrinį apdovanojimą pretenduoja režisierius Artūras Areima, šokėja ir aktorė Agnė Ramanauskaitė, aktoriai Jūratė Onaitytė, Eglė Špokaitė ir Vainius Sodeika. Šokio meno kategorijoje nominuotas ir VDU vaidybos programoje dėstantis šokėjas Marius Pinigis, o scenografijos kategorijoje – tos pačios programos dėstytojas Gintaras Makarevičius.

Artūrui Areimai, Vainiui Sodeikai ir Eglei Špokaitei, apart kitų spektaklių, sėkmę šiemet atnešė ir VDU Didžiosios salės fojė pagal Šekspyrą pastatytas spektaklis „Ričardas II: Post factum“. Aštrus bekompromisis požiūris į apsėdimą valdžia šio spektaklio kūrėjų išsakytas tragediją ir šaržą jungiančia vaidyba.  Šio spektaklio eskizas 2014 m. rudenį buvo parodytas tarptautiniame teatro festivalyje „Sirenos“, o premjera pristatyta ne tik VDU, bet ir Šiuolaikinio meno centre Vilniuje.

A.Areima Auksiniam scenos kryžiui nominuojamas jau antrus metus iš eilės po to, kai 2013 m. jam buvo įteiktas Boriso Dauguviečio auskaras už naujų formų paieškas teatre. 2014 m. šiam režisieriui skirta LR Kultūros ministerijos Jaunojo kūrėjo premija. Pernai A. Areima, V. Sodeika ir aktorė Severija Janušauskaitė buvo apdovanoti Kauno miesto teatrinėmis „Fortūnos“ premijomis ir diplomais už kitą VDU teatre pastatytą spektaklį „Intymumas“. Šiemet A.Areima metų režisieriaus nominacijoje stovi lygia greta su didžiausiais Lietuvos teatro grandais – Eimuntu Nekrošiumi, Jonu Vaitkumi ir Gintaru Varnu.

Aktorės Jūratė Onaitytė ir Agnė Ramanauskaitė Auksiniam scenos kryžiui nominuotos už vaidmenis spektaklyje „Šokis „Delhi“, kurį pagal Ivano Vyrypajevo pjesę VDU teatre kūrė kartu su režisieriumi Agniumi Jankevičium. 2014 m. pavasarį sukurtas spektaklis nepalieka abejingos publikos dėl savo artimo ryšio su žiūrovais ir visus paliečiančių egzistencinių temų.

Vieni žinomiausių šiuolaikinio šokio šokėjų Lietuvoje Marius Pinigis ir Mantas Stabačinskas šiemet nominuoti už savo choreografijos spektaklį „ID:D&G“, kurio eskizą 2014 m. pavasarį šokėjai pristatė VDU surengtos diskusijos „Laisvė ir intelektas“ metu. Spektaklis per metus buvo pristatytas jau keturiuose tarptautiniuose festivaliuose Vilniuje, Klaipėdoje ir Berlyne.

Šiemet VDU Vaidybos programoje Teatrą netradicinėse erdvėse pradėjęs dėstyti vienas žinomiausių šiuolaikinių Lietuvos menininkų Gintaras Makarevičius yra pelnęs jau ne vieną Auksinį scenos kryžių. Šiemet jis nominuotas už scenografiją spektakliams „Biografija: vaidinimas“ ir „Nebylys“.

VDU teatro spektaklius prodiusuoja Teatras „Mens publica“. Spektaklį „Ričardas II: Post factum“ taip pat koprodiusuoja neseniai įsteigtas Artūro Areimos teatras.

Premjera Kaune. Foto D. Matvejevas

Premjera Kaune. Foto D. Matvejevas

Premjera Kaune. Foto D. Matvejevas

Premjera Kaune. Foto D. Matvejevas

Premjera Vilniuje. Foto D.Matvejevas

Premjera Vilniuje. Foto D.Matvejevas

Premjera Vilniuje. Foto D.Matvejevas

Premjera Vilniuje. Foto D.Matvejevas

Fot. Jonas Petronis

Fot. Jonas Petronis

DSC_8505

DSC_8534

DSC_1314

kkk_490x327

id_22506

UŽDARAS VAKARAS. Persona grata GINTARAS VARNAS

VDU teatras visus meninės, protinės ir fizinės kūrybos žmones kviečia į teatralizuotą „Uždarą vakarą“. Šį kartą centrinėje „Persona Grata“ kėdėje – Gintaras Varnas, režisierius ir ornitologas, Nacionalinės premijos laureatas, išgarsėjęs politinio šaržo „Šėpos“ teatru, o po tarnybos Kauno dramos teatro meno vadovu, įkūręs teatrą „Utopia“. Ir kaip jau tapo įprasta, dešinėje kėdėje – Leonidas Donskis, kairėje kėdėje, kaip visada – Alfredas Chmieliauskas. Ir žinoma, kaskart vis kitoks veiksmas su chorais, vaizdais ir gyva muzika.

Laikas: kovo 17 d., antradienį, 19:30 val. Vieta: VDU Teatras, Daukanto g. 27

Labai gero susipažinimo bilietas – 6 Eur Tiesiog bilietas – 4 Eur Spontaniškais plojimais ir džiaugsmingais šūksniais reaguojančio žiūrovo bilietas – 3 Eur Bilietus platina „Tiketa“, taip pat galima teirautis tel. 8-620 43447.

Pratęsimas – kavinėje „Kultūra!“ (K. Donelaičio g. 16)

 

Patarimas 2015-iesiems: „Kas prieš karą pasiduokit“

Taip pavadintas trupės „Teatronas“ pusantrų metų vykdytas teatrinis tyrimas, kurio rezultatą – agresyvią komediją – sausio 9 ir 10 dienomis išvysime VDU teatre. Tyrimui vadovauja „Teatrono“ idėjinis lyderis – režisierius Gildas Aleksa, į savo komandą pasitelkęs trejetą VDU vaidybos studentų – Mildą Naudžiūnaitę, Valerijų Kazlauską, Džiugą Kunsmaną ir porą cirko artistų – Renidą Baltrušaitytę bei Gintautą Ulmį.

Spektaklio kūrybinis procesas prasidėjo nuo 2013-ųjų metų vasaros užduoties trupei – pasirinkti vieną Antrąjį pasaulinį karą išgyvenusį menininką, kurį norėtų suvaidinti, ir išnagrinėti jo biografiją. Vykdydami užduotį aktoriai suvokė, kad tai, kas vyko kone prieš šimtmetį, emociškai suvokiama ir jiems patiems. Vis dėlto prieita išvados, jog šis spektaklis turi būti ne apie bet kuriuo žmonijos laikotarpiu kentėti linkusius menininkus, bet apie mirti linkusius paprastus žmones. Aiškindamiesi giliau, supratome, kad iš esmės kultūra pasireiškia ne per ją kuriančius, bet per patiriančius žmones. Tai ir yra esminė antrojo pasaulinio karo ir šių laikų sąsaja.

Ar teko klausytis trap‘o muzikos? Ar žinote, kas yra Vine video ir kodėl jų kūrėjai teigia, jog visą reikalingą informaciją galima gauti per šešias sekundes, nes ilgiau žiūrovo dėmesį sutelkti sunku? Ar žinote, kad Nicki Minaj dainos „Anaconda“ klipą Youtube jau peržiūrėjo beveik keturi šimtai milijonų žmonių?

Nepriklausomai nuo to, kaip JŪS atsakėte į klausimus, visa, kas paminėta, jau seniai paplitę pasaulyje ir užkariavę paauglių bei jaunimo „širdis“. Su tuo auganti karta veikia pirmojoje šio „Teatrono“ sezono premjeroje „Kas prieš karą pasiduokit“. Kūrėjai žada, kad šioje agresyvioje komedijoje nepamatysite nieko tokio baisaus, ko nebūtų galima pamatyti internete, televizijoje ar paprasčiausiai išėjus į gatvę, o ten, žinia, bet kada galima pamatyti bet ką.

2014-ųjų pabaigoje žmonės pradėjo kalbėti apie karo Europoje grėsmę, o Teatrono nariai jungiasi prie tų, kurie teigia, kad karas vyksta jau seniai – informacinis karas, kurio dėka žmonės gali lieti savo agresiją kitokiomis formomis. Viskas plūsta tokiais mastais, kad nebelieka nieko kito, kaip tik pasiduoti prieš tokį karą, o tada gintis nuo to mąstymo, ironijos, originalumo pagalba.

Kaleidoskopiniu principu kaitaliodami mūsų dienas su 70-ies metų praetimi, nesiekiame atlikti muziejaus funkcijos ir karo įvykius pateikiame greičiau kaip simuliaciją, o ne buvusių įvykių parodą. Įspėjimas žiūrovams: publikai teks aktyviai bei pasyviai dalyvauti spektaklio procese. Bijoti nėra ko – spektaklis vis dėlto yra komedija. Spektakliui, kaip ir karui, kviečiame pasiduoti. Kitos išeities tiesiog nėra.

 

Rež. Gildas Aleksa

Rež. Gildas Aleksa

     

Aidas Marčėnas.Foto - Tomas Urbelionas

Teatralizuotas „Uždaras vakaras“ VDU teatre su Aidu Marčėnu

 

    Įsibėgėja trečiasis “Uždarų vakarų” sezonas VDU teatre. Šį kartą, nuolatinių lankytojų pageidavimu, Persona Grata kėdėje – Aidas Marčėnas, vienas populiariausių dabarties poetų, keliolikos knygų autorius, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas, kurio eilėraščiai įtraukti į privalomąją bendrojo ugdymo programą. Jam būdingas kritiškas (?) požiūris į savo kūrybą: “Tikrai nežinau, ko vertos mano eilės. Ir nemanau, kad norėčiau žinoti. Vis dėlto jaučiu, kad jos tinkamai neįvertintos. Ir dar labiau pervertintos”.
    Tik elitinis prisiekusių gerbėjų ratas žino jį esant įtakingiausių Lietuvos pogrindinio roko grupių “Wilniaus Cailiai” ir “Slankiojančios sistemos” įkūrėją bei vokalistą.
    Kryžminę klausimų ugnį, kurioje atsidurs Persona Grata, iš dešinės palaikys visiems gerai pažįstamas prozininkas, dramaturgas, eseistas, Lietuvių PEN centro prezidentas Herkus Kunčius, o iš kairės – Alfredas Chmieliauskas, kaip visada. Žinoma, pašnekesys vyks įprastoje chorų, vaizdų ir muzikos aplinkoje. Kaip įprasta, muzikinį vakaro leitmotyvą padiktavo Persona Grata jaunystės simpatijos.
   Teatralizuoti ,,Uždari vakarai” VDU teatre pasirodys jau gruodžio 4 dieną 19.30 val.

 

     

Artūras Areima

ARTŪRUI AREIMAI – JAUNOJO KŪRĖJO PREMIJA

Lapkričio mėnesį Lietuvos Respublikos kultūros ministerija paskyrė „Metų debiuto“ bei „Jaunojo kūrėjo“ premijas. Pastaroji skirta net trims šiuolaikiniams meistrams. Vienas jų – VDU teatro ir Nacionalinio Kauno dramos teatro režisierius Artūras Areima.

Šis bene veržliausias ir produktyviausias jaunosios kartos teatralas, kurio raiška pasižymi drąsiomis, novatoriškomis formomis, skatinančiomis neužsibūti komforto zonoje, spalio mėnesį pristatė politinę dramą „Ričardas II: Post factum“. Drama pastatyta pagal Williamo Shakespeare’o pjesę „Ričardas II“, kuri buvo pateikta netradicinėje scenoje – vestibiulyje, ant laiptų. Tai nebe pirmas šio režisieriaus darbas VDU teatre. 2013 metais VDU teatre jis pastatė „Intymumą“ (pagal Jean-Paul Sartre noveles) – kupiną specialiai neišbaigtų režisūrinių sprendimų inscenizaciją.

„Ričardas II: Post factum“, „Kartu“, „Vyšnių sodas“, „Julijus Cezaris“ – tai naujausi kūrėjo pastatymai, pelnę jam pripažinimą. 2013 metais jis buvo įvertintas B. Dauguviečio auskaru už naujų sceninės išraiškos formų paieškas, o 2014 metais buvo nominuotas „Auksiniam scenos kryžiui“ kaip vienas geriausių Lietuvos režisierių.

Šiuo metu režisierius kuria savo vardo teatrą. Aplink jį buriasi novatoriško teatro Lietuvoje gerbėjai, jaunoji aktorių karta. Režisierius yra vienas pagrindinių VDU vaidybos programos dėstytojų.

Ričardas II. Foto - D.Matvejevas

Ričardas II. Foto – D.Matvejevas

     

Herkus Kunčius. Nuotr. iš ,,Metai“, 2009

Teatralizuoti „Uždari vakarai“ VDU teatre kviečia į trečiojo sezono atidarymą

Trečiasis ,,Uždarų vakarų” sezonas VDU teatre prasideda spalio 22 dieną 19.30 val.
Pradžia – linksma, triukšminga ir, kaip jau seniai įprasta, stipriai intelektualizuota.
Persona Grata kėdėje – Herkus Kunčius, prozininkas, dramaturgas, eseistas, Lietuvių PEN centro prezidentas. Jo knygos nuolat verčiamos į užsienio kalbas, pjesės ir libretai virsta sėkmingais spektakliais, bet (kai kuriems – nepakenčiamai) kandus ir ironiškas autorius vis dar oriai atlaiko liaupses. ,,Sėkmė, kaip ir ministrų kabinetų sudėtys, yra efemeriška, tad vertinu ją santūriai” – šitaip pastarosiomis dienomis jis reagavo į komentarą apie savo romano sėkmę užsienyje ir apsakymo pasirodymą “Best European Fiction 2014” antologijoje. Įvairių reitingų mėgėjai po ,,Literatūros ir meno” puslapiuose paskelbtų miniatiūrų apie Tuminą ir Putiną prisiminė kitą – vieno skandalingiausių Lietuvos rašytojų – titulą, bet paties autoriaus nuomonė šiuo klausimu nėra iki galo aiški…
Kryžminę klausimų ugnį, kurioje atsidurs Persona Grata, iš dešinės palaikys Leonidas Donskis, nuo pirmojo sezono tapęs neprilygstamu “Uždarų vakarų” dalyviu, iš kairės – Alfredas Chmieliauskas, kaip visada. Žinoma, pašnekesys vyks įprastoje chorų, vaizdų ir gyvos muzikos aplinkoje. Šįkart muzikinį leitmotyvą padiktavo Persona Grata vaikystės simpatija – “Led Zeppelin”.

 Fot. Tadeusz Aziewicz  Fot. Vygintas Račinskas 

REŽISIERIUS SPEKTAKLĮ „RIČARDAS II: POST FACTUM“ KURIA SEIMO LAIPTAMS

Spalio 15, 16, 29 d. Kaune ir 20 d. Vilniuje režisierius Artūras Arteima pristato spektaklio „Ričardas II: Post factum“ premjerą. Su aktoriais Vainiumi Sodeika, Tadu Gryn, Dovydu Stončiumi bei kitais jis kuria politinės realybės modelį, kurį žiūrovai matys ne teatre, o vestibiulyje su laiptais.

Naujausias režisieriaus darbas statomas pagal Williamo Shakespeare’o dramą „Ričardas II“. Pjesėje veikia istoriniai personažai, bet A. Areima nė nemano jų perkelti į viduramžius. Kaip ir kurdamas „Julijų Cezarį“, „Plėšikus“, „Vyšnių sodą“, dramaturgijoje jis ieško personažų santykių, atspindinčių šiuolaikiškas, kasdienes situacijas.

„Ričardas II yra politinė drama. Ji įdomi, nes čia nėra jokios metafizikos. Čia viskas priklauso žmogui – jis kuria aplinkybes, jis valdo. Karalius Ričardas II – tai žmogus, turintis absoliučią vidinę ir išorinę laisvę. Mane domina, kaip jis ją išnaudoja, kovoja prieš tradicinio mąstymo jėgą,“ – sako jaunasis menininkas.

Dirbdamas prie spektaklio A. Areima mėgina teatro teatre principą. Šiame procese svarbi aktoriaus distancija su jo vaidinamu personažu. Vaidmenų kūrėjai iš šiuolaikinės kultūros ėmė atpažįstamus žmonių tipus, pozicijos įtvirtinimo ženklus, būdingas elgesio strategijas ir perkėlė į kitą, ne tokią įprastą aplinką.

„T. Gryn išieškojo personažą, kuris jam pačiam yra juokingas. Jis supranta, kokiomis priemonėmis veikia kitą, – džiaugiasi režisierius. – Pagal Konstantiną Stanislavskį tai yra blogai. Bet man aktoriaus kančia nereikalinga – aš noriu, kad žiūrėdamas šį spektaklį žiūrovas ne įsijaustų, o mąstytų“.

Kitaip nei žiūrint spektaklį tradicinėje scenoje, vestibiulyje su laiptais galima stebėti, kaip vaidyba atrodo kasdienybėje. „Pačiam įdomu žiūrėti spektaklį ne teatro erdvėje, nes čia aplinka nemeluoja, teatre įprasti dalykai atrodo visiškai kitaip“, – teigia kūrėjas.

Idėja kurti spektaklį ant laiptų režisieriui kilo stebint politines naujienas. Shakespeare’o sukurtą politinę dramą su daug veikėjų jis pavertė gyvenimo būdo ir galios filosofijos peizažu. „Šį darbą norėčiau parodyti ant Seimo laiptų,“ – sako A. Areima ir spektaklio žiūrovus kviečia kartu svarstyti, kaip galima užbaigti alinantį galios ir įvaizdžio teatrą.

„Ričardas II: Post factum“ – tai teatro „Mens publica“, VDU teatro ir besikuriančio AAT – Artūro Areimos teatro projektas. Spektaklio eskizas buvo pristatytas ir palankiai sutiktas Vilniaus tarptautiniame teatro festivalyje „Sirenos“.

Visas naujienas apie spektaklį galite sekti Facebook socialiniame tinkle: http://www.facebook.com/R2postfactum

Foto Jono Petronio

„R2: POST FACTUM“ – KAIP TEATRAS ATKOVOJAMAS IŠ POLITIKŲ

VDU teatras kartu su Artūro Areimos teatru ir teatru „Mens publica“ pradėjo ruoštis naujo spektaklio premjerai. Spalio mėnesį bus pristatyta Williamo Shakespeare’o pjesės „Ričardas II“ versija pavadinimu „R2: post factum“. VDU teatre repeticijas pradėjo režisieriaus A. Areimos komanda: Vainius Sodeika, Eglė Špokaitė, Tadas Gryn, Linas Jurkštas, Mindaugas Ancevičius, Goda Piktytė, Martynas Vaidotas ir trys VDU vaidybos studentai Aistis Lansbergas, Marijus Mažūnas, Mantas Tarasevičius. Spektakliui kostiumus kuria Monika Gurskytė, muziką – Mindaugas Ancevičius, o choreografiją – Marius Pinigis ir Mantas Stabačinskas.
„Ričardas II“ – viena iš tų W. Shakespeare’o pjesių, kurių imasi toli gražu ne kiekvienas režisierius ir ne bet kada. Šios pjesės inscenizavimas visada kartu nešasi išskirtinę riziką – tiek politinę-socialinę, tiek meninę. A. Areimos spektaklio objektas – valdžios kuriamas teatras, po kuriuo slypi ne tik galios žaidimai, bet ir aukos bei pareigos ideologijomis pateisintas troškulys naikinti.
Anglijos karalius Ričardas II W. Shakespeare’o pjesėje primena viduramžių moralitė personažą Ydą (angl. Vice) – piktadarį, kuris krečia niekšybes, kaip šmaikštus klounas. Jo ginklas – teatrinis talentas. Prieš mus – pop žvaigždė (Selas), politikas-aktorius ir politikas-režisierius. Ričardui II nereikėjo kovoti dėl valdžios, ji formaliai jam atiteko dar vaikystėje, nes anksti mirė jo tėvas. Šalį jo vardu valdžiusių dėdžių jis greit atsikratė, o prieš likusius net neteko kaip nors gudriai slėpti savo troškimų – juk pateptojo monarcho valdiniai šventai privalo juos vykdyti. Telieka mėgautis vieninteliu savo paties režisuojamu vaidmeniu – būti karaliumi. Karaliaus atsakomybę už šalį nustelbia artistiško valdovo egoizmas. Valdžia Ričardui teikia estetinį malonumą. Jis mėgaujasi puošniomis ceremonijomis, negaili lėšų puotoms, ritualams ir turnyrams. Jam smagu žaisti žmonių likimais, nes tai ir yra intriguojantis teatras.
Įvaizdžio kūrimas, arba tapti Nieku baimė tiek anais, tiek šiais laikais yra tai, kas užkuria ir veža didžiasias naikinimo mašinas. Politiniai vaidmenys, rinkiminės ir kadencinės dramaturgijos, strateginė ir taktinė režisūra – visa tai šalių likimus sprendžiančių, atsakomybę už tautas prisiimančių valdovų teatriniai žaidimai. Politinės ar moralinės problemos juose dalyvauja tik kaip įvaizdžio – personažo, jo charakterio kūrimo priemonės. Matome tai kasdien reportažuose iš Putino politinio teatro, Lietuvos Seimo cirko, JAV Kongresų rūmų miuziklų ir kitų vietų, kur teatras išsikerojęs daug giliau, nei pačiame teatre. Todėl A. Areimos komanda nuo pat pirmųjų repeticijų ėmėsi politikų ir pop žvaigždžių naudojamų teatrinių priemonių analizės, kad prieš griaunančią politiką nukreiptame spektaklyje „išsitrauktų“ atitinkamą teatrinių priemonių arsenalą.

Foto Monikos Gurskytės

      R2 1D 01  R2 1D 02  R2 1D 03 R2 1D 04  R2 2D 01 R2 2D 02 R2 2D 03 R2 2D 04  R2 2D 05 R2 2D 06 R2 2D 07 R2 2D 08 R2 2D 09 R2 3D 01 R2 3D 02 R2 3D 03 R2 3D 04 R2 3D 05 R2 3D 06 R2 3D 07