UŽDARAS VAKARAS. Persona grata Jurgis DIDŽIULIS

TAIP!
Atsinaujinęs, intelektualus ir kauniečių jau pamėgtas UŽDARAS VAKARAS sugrįžta.

Uždaras vakaras PERSONA GRATA jau tradicija tapęs VDU Teatro ir teatro MENS PUBLICA renginys, kuris jaukiam, intelektualiam ir nuoširdžiam pokalbiui pakviečia žymiausius šalies menininkus, atlikėjus, visuomenės veikėjus.
Nuo 2012 metų į Personos Gratos kėdę buvo pakviesti Marijonas Mikutavičius, Aidas Giniotis, Jonas Vaitkus, Gintaras Varnas, Kristina Sabaliauskaitė, Marius Ivaškevičius ir daugybė kitų.

Šį kartą – Persona Grata kėdėje – atlikėjas, dainų ir muzikos autorius, prodiuseris, visuomenės veikėjas Jurgis DIDŽIULIS, kurį kalbins renginio moderatoriai Alfredas CHMIELIAUSKAS ir Sergėjus BOCULLO.

Renginio metu – VDU Vaidybos programos studentų muzikinis pasirodymas.

Kovo 14 d. 19.30 val. VDU Teatre (S. Daukanto g. 27)
Išankstiniai bilietai vos 6 Eur!

Renginio pratęsimas kavinėje KULTŪRA!

Kovo 23 d. ATSITIKTINIS ŽMOGUS (rež. J. Vaitkus)

TAIP! Atsiktinis žmogus ir vėl atsitiktinai susitiks kitą atsitiktinį žmogų atsitiktinėse aplinkybėse ir taip atsitiktinai galbūt kažkas atsitiks.

VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETO TEATRAS

TEATRAS „MENS PUBLICA“

LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTERIJA

Yasmina Reza

ATSITIKTINIS ŽMOGUS

Iš prancūzų kalbos vertė Akvilė Melkūnaitė

Režisierius – Jonas Vaitkus

Scenografė – Vilma Galeckaitė-Dabkienė

Kostiumų dailininkė – Diana Lozoraitienė

Vaidina Goda Piktytė ir Arvydas Dapšys

Fotografas – Ignas Maldžiūnas

Spektaklio „Atsitiktinis žmogus“ veiksmas vyksta traukinio kupe. Du nepažįstami keleiviai vyksta iš Paryžiaus į Frankfurtą. Vienas jų – Polis Parskis – žymus rašytojas, neseniai išleidęs naujausią savo knygą, ir moteris, vardu Marta. Ji yra puikiai susipažinusi su bendrakeleivio kūryba ir šiuo metu savo rankinėje turi jo naujausią knygą, pavadinimu „Atsitiktinis žmogus“. Marta dvejoja, ar išsiduoti, kad atpažino autorių ir išsitraukti iš rankinės jo knygą, ar apsimesti, kad tas žmogus jai visiškai svetimas.

Spektaklį sudaro dviejų personažų vidiniai monologai, kuriais vyras ir moteris atskleidžia savo mintis publikai, tačiau ne vienas kitam. Martos ir pono Parskio vieninteliame dialoge žymusis rašytojas koketiškai kvestionuoja savo kūrinį, tačiau atsitiktinė moteris patvirtina jo vertę.

Komunikacijos keblumas taip pat yra spektaklio tema, su kuria Reza puikiai susidoroja.

Yasmina Reza – prancūzų aktorė, prozininkė, filmų scenaristė ir dramaturgė. Jos kūriniai išversti į trisdešimt penkias pasaulio kalbas, šmaikščiais ir įžvalgų kupinais monologais išsiskiriančios pjesės vaidinamos viso pasaulio teatruose. Pastarojo dešimtmečio laikotarpiu jos pjesės pelnė daugumą iškiliausių teatro apdovanojimų Europoje ir JAV.

Ji pati savo kūrybą apibūdina kaip tam tikrą tragedijos ir komedijos sintezę, taip siekdama apibrėžti visiškai naują, šiuolaikinės visuomenės iššūkius atspindintį žanrą. „Mano pjeses dažnai vadina komedijomis, žiūrovai daug juokiasi, bet aš manau tai tragedijos. Tai yra juokingos tragedijos, bet vis tik – tragedijos. Gal tai naujas žanras“. (Y. Reza)

„Reza dramaturgija – tai lengvas intelektualus teatras. Ji į teatrą sugrąžino ištisą kartą žmonių, kuriems rimtos dramos atrodė per ilgos ir dažnai nuobodžios, o lengvos komedijos – per banalios, kad užimtų jų brangų laiką.“ (Sheridan Morley, The Spectator)

Teatras „Mens publica“ žiūrovams yra pristatęs ne vieno garsaus autoriaus kūrybą: spektaklius „Pietūs su Liudviku“ (pagal Th. Bernhard pjesę) ir „Apakimas“ (pagal E. Canetti romaną). Naujausiais spektakliais yra tęsiamas iškiliausių Europos rašytojų bei dramaturgų kūrybos pristatymas ir aktualių šiuolaikinei visuomenei temų gvildenimas.

KOVO 23 d. 18 val. VDU TEATRE

Premjera – 2010 m. vasario 5 d.

Vasario 11 d. Vienos dalies sceninis vyksmas #YOLO

Didelio kauniečių susidomėjimo sulaukęs vienos dalies sceninis vyksmas-šou #YOLO

VDU Teatras ir Teatras MENS PUBLICA pristato spektaklį – vienos dalies šou ,,YOLO”. Tai analogo Lietuvoje neturintis, iš pirmo žvilgsnio neįpareigojantis ir groteskiškai juokingas sceninis vyksmas.

Tai alternatyvus spektaklis, kuris vyksta čia ir dabar – erdvėje, kurioje vyksta ir tuo laiku, kuriuo vyksta. Pagrindinė jo sąlyga ta, kad visi dalyviai po šio šou miršta.
,,Kodėl šis šou neturi analogo? Todėl, kad aktoriai, įtikėję šia sąlyga – nebevaidina. Viskas tampa labai trapu ir nuoširdu. Viskas vyksta čia ir dabar, ir taip, kaip gyvenime galbūt neturėtų vykti. Bet vyksta.” – teigia spektaklio idėjos autorius, režisierius Arnis Aleinikovas.

Vienos dalies šou „YOLO“ – nėra tradicinis pastatymas su išgalvotais personažais ir teatrališka, metaforiška scenografija, kuri dažnai nesudomina šiuolaikinio žmogaus.
Tai intymus sceninis vyksmas, kuris nepalieka abejingų – jame persipina tikros, vietomis skaudžios, septynių jaunų žmonių istorijos, ir apatija, kurios šiuolaikiniame pasaulyje vis daugėja.

Pagrindinė šio sceninio vyksmo žinutė – jo pavadininas, kuris šiais laikais tapo banalus ir įgavo netgi neigiamą atspalvį.
Faktas, kad ši diena daugiau niekada nebebus tokia, kokia yra šiandien. Tai kodėl nepabandžius ją nugyventi taip, kaip iš tikrųjų nori?

Idėjos autorius, režisierius: Arnis ALEINIKOVAS
Scenoje: Lukas ALSYS, Dominyka BUDINAVIČIŪTĖ, Skaistė GRAŠYTĖ, Rokas LAŽAUNYKAS, Kamilė MILEIKYTĖ, Kamilė RUTKAITĖ, Rugilė TAMOŠAUSKAITĖ, Dominykas VAITIEKŪNAS.

VASARIO 11 d. 18 val. VDU TEATRE 

bilietai – 9 Eur ir 6 Eur (studentams, moksleiviams, senjorams)
bilietais prekiauja – TIKETA ir VDU teatras (S. Daukanto g. 27)

Sausio 20 d. Spektaklis DREAMWORKS

Niekas nesibaigia nei gerai, nei blogai. Geriausių budistinių istorijų esmė – palikti galimybę istoriją pakeisti nuo bet kurios jos vietos. Šių istorijų personažų sprendimai ir elgesys laikomi labiau atsitiktinumais ar atsitikimais, bet tik ne likimu. Nėra nei pradžios, nei pabaigos. Gyvenimas – tai iliuzijų darbas, kuris niekada nesibaigia.

Taip savo istorijas pasakoja ir rusų dramaturgas Ivanas Vyrypajevas, o jam antrina režisierius Agnius Jankevičius, mūsų katalikiškai įtampai čaižiai primindamas: „Chill! Nusiramink!“

„Vyrypajevo personažai daro ne ką kita, kaip ieško, nuo kurios vietos galėtų pradėti iš naujo, kad galėtų pradėti nuo pradžių. Jie grįžta į pirmą susitikimą, į gimimą, kad susikurtų sau dar vieną šansą“, sako režisierius. Buitinės situacijos, draugų pokštai, šioks toks kriminalas – toks paviršutiniškas veiksmas lydi pagrindinio personažo pokalbį su mirusia žmona.

Anot I.Vyrypajevo, „DreamWorks“ – tai tiesiog meilės istorija. A.Jankevičiui atrodo, kad autoriui labiau rūpi įpratinti žmones prie minties, kad visiškai nebesvarbu, kas jau yra įvykę – svarbu tik tai, kaip tu norėtum pratęsti savo istoriją ir nuo kurios vietos. Nėra fatališkų klaidų, kažkieno kaltės ar likimo. Gyvenimo nelaimės, protą aptemdantis pyktis ar kvailas elgesys čia tampa šansu pažiūrėti į viską kitaip.

Anot režisieriaus, Vyrypajevo tekstai turi sceninį paradoksą. „Jo kalbos stilius – baisiai matematiškas. Kaip pranešimas simpoziume, kaip matematinio dėsnio deklaracija. Aktoriams dirbant su jo tekstais sunkiausia užduotis – neimti pranešinėti, nevaidinti, o pasakoti“. A.Jankevičiui norisi sukurti situaciją, kurioje būtų mažiau teatro, o daugiau pasakotojo ir klausytojo intymumo – kurioje tereikėtų klausytis istorijų.

Keturi aktoriai – Aleksandras Kleinas, Lena Orlova, Goda Piktytė ir Marcelė Zikaraitė – pasakoja istoriją, kuri primena pasikartojantį sapną. Jis niekada nesibaigs, kol kiekvienas sukursime savą istorijos tęsinį. Sceninė koncepcija (dešimt personažų ir keturi aktoriai), scenografija ir režisūra – Agniaus Jankevičiaus.

2 dalių spektaklis

Režisierius – Agnius JANKEVIČIUS

Kostiumus parinko – Diana KUZMICKAITĖ

Į lietuvių kalbą vertė – Rolandas RASTAUSKAS

Vaidina – Aleksandras KLEINAS, Lena ORLOVA, Goda PIKTYTĖ, Marcelė ZIKARAITĖ

Prodiuseris – Teatras „Mens publica“

Koprodiuseriai – VDU teatras ir Kauno miesto kamerinis teatras


SAUSIO 20 d. 18 val. Kauno miesto kameriniame teatre 


PASTABA: Kamerinio teatro gretimybėse parkavimo vietos labai ribotos. Rekomenduojame autombilius parkuotis Putvinskio g. ar dar toliau nuo centro. Miesto centro parkingai ypatingai užimti, kai vyksta renginiai ,,Žalgirio” arenoje.

Kviečiame į viešą studentų egzamino peržiūrą

Birželio 3d. 16:00 val. Kviečiame į VDU vaidybos programos III kurso vaidybos egzaminą pagal J.D.Salinger “Devyni apsakymai”.

Dėstytoja : Vilma Raubaitė

Dalyvauja : Monika Poderytė, Gytis Jurgevičius, Inga Sanakojevaitė,Justė Buslavičiūtė,Modesta Jakeliūnaitė, Donatas Ališauskas, Ričardas Myka, Rugilė Vilkeliškytė, Urtė Šimkonytė, Arnis Aleinikovas, Lukas Alsys, Milda Jonaitytė, Gabrielė Penčylaitė

Hanzos dienose VDU vaidybos programos studentai pavirto gyvomis skulptūromis

Gegužės 19 – 21 d. VDU Vaidybos programos I kurso studentai Hanza dienų proga Vilniaus gatvėje privertė aikčioti ne vieną praeivį. Kartu su  „Gyvų Skulptūrų“ kūrybine grupe, kuri siekia pagyvinti miesto erdves gyvomis skulptūromis, studentai kauniečiams ir miesto svečiams padovanojo įsimintiną reginį.

 

 

 

VDU Vaidybos programos studentai prisidėjo rengiant XVI tarptautinį mokinių frankofoniškojo teatro festivalį

2017 m. gegužės 18-19 dienomis Kaune, Nacionaliniame Kauno dramos teatre vyko XVI tarptautinis mokinių frankofoniškojo teatro festivalis “Premiers Rideaux”. VDU vaidybos programos studentai ne tik vedė renginį, parengė pasirodymą, bet taip pat studento Roko Lažaunyko režisuotas LSMU gimnazijos moksleivių spektaklis konkursinėje festivalio programoje laimėjo pirmąją vietą.

Dalinamės šventės akimirkomis. Už nuotraukas dėkojame Jolitai Grabliauskaitei.

Į sceną sugrįžta spektaklis „Nemotyvaciniai laiškai“

Teatro „Mens Publica“ ir Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Teatro spektaklis „Nemotyvaciniai laiškai“ keliauja į gastroles Kaune ir Klaipėdoje. Prancūzo Vincent Thomasset režisuotą spektaklį Kaune bus galima išvysti balandžio 11 d. 19 val. Nacionaliniame Kauno dramos teatre, o gegužės 11 d. 19 val. spektaklį bus galima pamatyti Klaipėdos kultūros fabrike.

Bedarbystė, naujas Darbo kodeksas, patarimai, kaip įsidarbinti ir rašyti motyvacinį laišką – aktualijos, tapusios mūsų kasdienybe. Spektaklyje „Nemotyvaciniai laiškai“ subtiliai juokiamasi iš darbdavio ir darbo ieškančiojo santykių ir bendravimo normų.  Teksto autorius yra kitas Prancūzijos menininkas, plastinio meno atstovas Julien Prévieux. Ilgus metus jo rengto meninio socialinio tyrimo esmė – galios ir pusiausvyros revizija tarp darbdavių ir tų, kurie ieško darbo. Reaguodamas į darbo skelbimus, J. Prévieux septynerius metus darbdaviams rašė daugybę „nemotyvacinių“ laiškų, kuriuose argumentuotai išdėstė, kodėl nenori ar negali priimti jų pasiūlymų – kiekviename laiške sukuriamas vis kitas personažas ir vis kita situacija, pažįstama daugeliui ieškančių darbo.

„Rašote, kad „siekiantiems pasisekimo“ bus mokama 65 proc. minimalios algos per 6-9 mėnesius. Nematau ryšio tarp entuziastingo noro pasiekti sėkmę ir tokio mažo atlyginimo. Turbūt įsivėlė spaudos klaida, arba tokia maža alga savaime iššaukia sėkmės siekį, kas reiškia skubų išėjimą iš darbo. Tai akį rėžiantis paradoksas, kurį išnarplioti palieku Jums patiems. Tuo tarpu aš atsisakau Jūsų pasiūlymo ir raginu ateityje vengti tokio neapdairumo“, – viename iš laiškų rašė menininkas.

Dažniausiai į šiuos laiškus jis sulaukdavo ir darbdavių atsakymų, kurių sterilus, tuščias mandagumo tonas kartu su J. Previeux stilistiniais „pratimais“ tik išryškino šio ritualo absurdiškumą – kurčiųjų dialogą, parodantį, jog visa įdarbinimo sistema yra ydinga. Vėliau atrinkti geriausi laiškai pateko į knygą, pagal kurią ir buvo pastatytas spektaklis. Tiek Prancūzijoje, tiek Lietuvoje „Nemotyvacinius laiškus“ į sceną perkėlė Rašytojas ir režisierius V. Thomasset, pasitelkdamas tarpdisciplinines meno galimybes, daugiasluoksnę sceninę dramaturgiją. Kartu su J. Previeux ir kompozitoriumi Pierre‘u Boscheronu, jis meistriškai žaidžia meninėmis formomis, išlaikydamas temos rimtumą, tačiau parodydamas prancūziškai komišką požiūrį į darbo santykius.

„Paskutinius 5 metus vartojau tik Berno padažą, aitriųjų pipirų padažą, prancūziškų bulvyčių padažą, Amerikos padažą, Aioli, žuvies padažą, Burgundijos padažą ir Madeiros padažą. Ženkliai viršijau svorį, kuris leidžia laisvai judėti. Todėl manau, kad atitinku visus reikalavimus, keliamus norintiems tapti rajono direktoriumi. Tačiau Jūsų siūlomas darbas yra ne Paryžiuje, o aš negaliu pasitraukti toli nuo „Franprix“ prekybos centro. Todėl, deja, turiu atsisakyti Jūsų pasiūlymo“, – rašoma dar viename „nemotyvaciniame“ laiške.

„Šis spektaklis yra kritika, tačiau ne atvira – parodant situacijas, o ne aiškinant. Jis mane sudomino dėl savo kalbos – visiškai skirtingų stilių laiškų. Todėl ir spektaklyje vaidina penki skirtingų amžių, stilių, kūno sudėjimų aktoriai, muzikos, ritmo, judesio atlikėjai. Matau juos kaip muzikos instrumentus, tik jie ne dainuoja, o vaidina“, – paaiškina spektaklio režisierius V. Thomasset. Prancūzas taip pat atskleidė, jog kiekviename „Nemotyvacinių laiškų“ spektaklyje jis skyrė bent vieną vaidmenį neprofesionaliam aktoriui – jo žodžiais tariant, žmogui, kuris nori būti scenoje, bet nenori vaidinti.

V. Thomasset nėra tipiškas teatro režisierius – nors karjeros pradžioje jam teko dirbti su žinomais Prancūzijos teatro ir kino kūrėjais, tokiais kaip P. Rambert, pats V. Thomasset turi unikalų stilių, kuriame skiriama daug dėmesio šokiui, choreografijai, performansams, kalbai tarp eilučių. „Plastinis menas, judesys, modernus šokis – tai sferos, kur man geriausiai sekasi išreikšti savo mintis ir jausmus. Nemėgstu, kai teatre tiesiogiai kalbama apie karą, meilę ar dar kažką. Aš nenoriu kažko primesti – tik uždedu savitą, kitokį sluoksnį, kad publika žiūrėtų ir mąstytų, o ką ras spektaklyje, priklauso nuo jų pačių. Mėgstu galvoti, kad esu paskutinis savo pjesės skaitytojas“, – savo braižą apibūdino menininkas. „Nemotyvaciniai laiškai“ yra pirmasis V. Thomasset spektaklis, pastatytas ne pagal jo paties tekstą, tačiau režisierius neslepia, jog tai svarbus ir jam labai įdomus darbas. Ne tik todėl, kad J. Previeux yra jo draugas, bet ir todėl, kad šį spektaklį jis priėmė kaip tam tikrą galimybę išanalizuoti teatrą. Kritikai jau spėjo apibūdinti „Nemotyvacinių laiškų“ projektą kaip labai prancūziškos dvasios darbą – tačiau pats V. Thomasset tokiems palyginimams nepasiduoda. „O ką reiškia „prancūziškos dvasios“? Aš pats esu prancūzas, todėl man labai sunku atsakyti, ar su šiuo palyginimu sutinku. Reikia būti išorėje, kad galėtum įvertinti, kas viduje“, – sakė režisierius.

Vienžanris, draminis teatras bejėgis atskleisti viso emocinio spektro, kurį formuoja įsidarbinimo problematika. Tuo tarpu prancūzų menininkai – plastinio meno atstovas J. Prévieux, rašytojas ir režisierius V. Thomasset ir garso dizaineris P. Boscheron , pasitelkdami tarpdisciplinines meno galimybes, sukūrė metodą, kaip revizuoti šiuolaikinius darbo santykius literatūrinėmis, teatrinėmis ir muzikinėmis priemonėmis. Daugiasluoksnė sceninė dramaturgija, kurią metodiškai kuria režisierius V. Thomasset, vienu metu yra ir sudėtinga, ir sukuria lengvos struktūros įspūdį. Pastarasis išgaunamas intelektualaus teatrinio humoro, būdingo šiam menininkui, pagalba. Abu autoriai – J. Prévieux ir V. Thomasset – išlaikydami temos rimtumą, meistriškai žaidžia meninėmis formomis, publikai sukeldami juoką iki ašarų.

Bilietai..

VDU teatras kviečia: Kimleigh Smith monospektaklis T-O-T-A-L-L-Y!

 

Kovo 7 d. 19 val. kviečia į spektaklį T-O-T-A-L-L-Y!, kuris yra autobiografinė komedija apie tai, kaip išprievartauta ir visiškai palūžusi moteris išmoksta vėl pamilti gyvenimą ir save. Komediją atlieka pati pjesės autorė Kimlė Smit (Kimleigh Smith) iš JAV. Nors šiuo metu K.Smit skaito paskaitas žymiausiuose JAV universitetuose, vaidina populiariausiuose Holivudo serialuose („Mentalistas”, „Ligoninės priimamasis”, „Kaulai”, “Įstatymas ir tvarka: Los Andželas” ir kt.), o sausį pasaulio kino teatruose pasirodė vaidybinis filmas „Atradimas”, kuriame K.Smit nusifilmavo kartu su Robertu Redfordu, gyvenimas ją taip lepino toli gražu ne visada. Pirmaisiais studijų metais septyniolikmetė universiteto futbolo komandos palaikymo šokėja K.Smit buvo išprievartauta trijų futbolo žaidėjų ir ilgus metus dėl to kentė gėdą ir depresiją. Bet nepaisant visų gyvenime patirtų traumų ir sunkumų, ši drąsi jauna moteris sugebėjo rasti savyje jėgų atsitiesti, išmokti vėl būti laiminga ir tapti įkvėpimo šaltiniu daugybei gyvenimo palaužtų žmonių. Monospektaklyje T-O-T-A-L-L-Y! K.Smit laužo visus su išprievartavimu susijusius tabu, nebijo būti begėdiškai atvira ir trykšte trykšta taikliu šiltu humoru. Pasak savaitraščio „LA Weekly” kutūros apžvalgininko Steven Leigh Morris, „[Kimleigh Smith] neturi jokio gėdos jausmo, ir ji nusipelnė šios teisės. Jos pasirodyme nėra nė lašelio savęs gailesčio, o vien tik superherojiškas ryžtas”. Už monospektaklį T-O-T-A-L-L-Y! K.Smit įvertinta ne vienu prestižiniu apdovanojimu: T-O-T-A-L-L-Y! pripažintas geriausiu teatro festivalio „Hollywood Fringe” spektakliu, „Washington Post” redakcija šį monospektaklį išrinko geriausiu festivalio „Capital Fringe” spektakliu, o „Wall Street Journal” K.Smit komediją T-O-T-A-L-L-Y! paskelbė labiausiai rekomenduojamu festivalio „Fringe New York” pasirodymu. Visi spektakliai bus rodomi su lietuviškais subtitrais.

Perkant bilietus iš anksto, moksleiviams ir studentams taikomos nuolaidos. Bilietus platina Tiketa..

Daugiau apie autorę ir spektaklį..

2017 m. vasario mėnesį VDU teatre penktą kartą atveriamos „Teatro dirbtuvių“ durys!

2017 m. vasario mėnesį  VDU teatre penktą kartą atveriamos „Teatro dirbtuvių“ durys!

2010 metais sėkmingai debiutavęs „Teatro dirbtuvių“ projektas, skirtas scenos meno pagrindų pažinimui ir kūrybiškumo ugdymui, šiemet vėl kviečia į užsiėmimus su žymiais teatro menininkais. Programos metu garsūs Lietuvos menininkai įvairiapusiškai pristatys savo profesinės veiklos sritį, praplės meno pažinimo akiratį, suteiks galimybę susipažinti su kūrybos procesu.

Šį kartą VDU teatro organizuojamos „Teatro dirbtuvės“ pakvies į edukacinę programą „Aktoriaus dirbtuvės“, skirtą iš arti susipažinti su vaidybos menu ir aktoriaus profesija. Garsūs Lietuvos menininkai įvairiapusiškai pristatys savo profesinės veiklos sritį, suteikdami unikalią galimybę susipažinti su kūrybos procesu be tarpininkų. Programa sudaryta atsižvelgiant į pagrindinius aktoriaus profesijos komponentus: vaidybą, improvizaciją, scenos kalbą, vokalą, šokį, kostiumą, scenografiją, dramaturgiją, režisūrą.„Aktoriaus dirbtuvės“ skirtos visiems, kurie siekia suvokti šiuolaikinio aktoriaus meninio proceso subtilybes ir supranta kūrybą, kaip neatsiejamą šiuolaikinio žmogaus gyvenimo dalį.

„Aktoriaus dirbtuvės“ suteiks žinių apie skirtingus vaidybos meno komponentus teatre, kine, televizijoje, tarpdisciplininiuose meno projektuose. Be to, padės pažinti kūrybos procesą, susipažįstant su iškilių menininkų individualia patirtimi. Ši edukacinė programa ne tik padės plėsti kūrybinį ir intelektualinį akiratį, ugdyti kūrybiškumą bei sugebėjimą panaudoti įgytas žinias, bet ir skatins pasitikėjimą savo individualumu bei intuicija.

Dirbtuvių dalyviams dėstys 13 Lietuvos teatro menininkų: Edita Bagdonaitė (vokalo studija), Arvydas Dapšys (improvizacijos studija), Herkus Kunčius (dramaturgijos studija), Eglė Mikulionytė (vaidybos studija), Goda Piktytė (vaidybos studija), Marius Pinigis (šokio studija),Jolanta Rimkutė (kostiumo studija), Egidijus Stancikas (scenos kalbos studija), Jonas Vaitkus (režisūros studija), Rimantė Valiukaitė (improvizacijos studija), Marta Vosyliūtė (scenografijos studija). Šiemet lektorių gretas papildė Arnolda Noir (vaidybos kine studija) ir Gytis Ivanauskas (judesio studija).

„Aktoriaus dirbtuvių“ užsiėmimai vyks 9 šeštadienius (nuo vasario 18 d. iki gegužės 20 d.). Kviečiame registruotis info@teatrodirbtuves.lt  iki vasario 10 d. Daugiau informacijos rasite apsilankę teatro dirbtuvių puslapyje: http://www.teatrodirbtuves.lt/.. Nepraleiskite šios unikalios galimybės geriau pažinti ne tik teatro pasaulį, bet ir praplėsti savąjį.

„Teatro dirbtuvių“ projektui vadovauja aktorė, Vytauto Didžiojo universiteto dėstytoja doc. Goda Piktytė.

Daugiau informacijos:
Urtė Grigaliūnaitė
Tel. 8 630 35674
El. paštas: info@teatrodirbtuves.lt